Sunday 9 January 2011

Belgium (Bahagian 5) dan Tidak Boleh Menerima Hakikat

Yang orang yang aku jangka boleh menang dalam Anugerah Juara Lagu ke 25 tadi tidak menang dan dimenangi oleh orang lain yang persembahannya pun aku ingat-ingat lupa.


Photobucket
WHY WHY, WHY? WHY WHY, WHY?
(Nyanyi lagu Infinite, BTD part Mangnae dan Pak Lawak)


Dan! Aku dah dapat dah kiriman dari Si Kembar aku. Aku tak pasti bila Twinnie hantar kad ni tapi aku faham dengan keadaan jarak antara kami, dan dengan keefektifan pos di tanah air dan di sini, mungkin ambil masa berminggu-minggu baru isi hati kembarku sampai kepadaku.(Sila baca dengan nada menyindir pihak pos ye kawan-kawan sekalian)



Photobucket

Photobucket


Terima kasih Twinnie. Sekarang kite tahu twinnie punye tulisan macam mana.


Photobucket


OK aku akan sajikan korang dengan gambar-gambar yang aku ambil masa di Belgium. Lepak di Brussel 2 hari. 26 dan 28. Dekat Bruge pulak hari 27. Kamera aku sahaja dah 1000 keping lebih kurang. Kami masing-masing ada kamera. Gambar dari kamera Baby Diamond dan adik Baby Diamond pun aku tak dapat lagi. Ye aku memamng takkan puas kalau sehari ambil kurang dari 200 keping. Ah.. Malas nak muatnaik. Aku letak thumbnails je lah ye. Korang tengok di Photobucket ye. Ini baru gambar2 di Mini Europe. Nanti aku upload gambar2 di tempat lain pula. Yang lepas2 ni lagi menarik tau. Cewah nak pancing2 pulak. Keke.



Mini Europe
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket



Tu baru tak sampai suku monumen2 dalam tempat tu. Baby Diamond dan adiknya siap buat dua trip. Sebab sejuk sangat. Lepas ni aku letak gambar2 waktu malam dekat Brussel ye. Tunggu~


Oh. Esok dah kena pergi sekolah balik. aaldhajsdgddf.

2 comments:

  1. alahai kiut miut nye baggunan2 tue *dh nama pown minikan* dh mcm gergasi plak Haniz kt roda ferris tue...ha2 *eh yeke namanya roda ferris*

    ohoho...selamat kembali ke sek..LOL

    ReplyDelete
  2. alamak! sapala yg antar kad besday super belated tu ye? kuikuikui. ape nih twinnie. gi upload gambar kt cni plak. malula pengirim nye tuh. hahahaha. ahhhh bestnye gi jenjalan! nak ikutttttttttttttttt!

    ReplyDelete