Saturday 24 September 2011

Rumusan

Dah lebih sebulan tak update blog. Reason? Simple. Malas dan sibuk. Malas la yang paling tepat sekali. Tapi di sini aku boleh buat rumusan.

1. Raya ni aku kempunan nak merasa kerepek pisang gula dan kacang botak. Sedih woo~
2. Kena ganti puasa banyak hari. Ini lagi sedih. Hu~
3. Dapat jumpe twinnie kejap haritu. Makan sushi lagi. Cik Echah jeles tak agak2? HAHAHA
4. Kerja aku semakin mengarut dan membosankan. Aku rasa macam nak tukar kerja lah.
5. Drama Jepun bulan Oktober menarik2 belaka. HAHAHA
6. Nak beli kereta supaya senang pergi kerja tapi duit tak ada. Kau ada? Sedekah boleh? Pui~~~~~
7. Interface Facebook semakin mendungukan. Tak ada laman sosial baru untuk dilompatkah? Jom ramai2 join Google+ nak? Aku dah. Korang dah? HEHEHEHEHE

Setakat ni aku rasa entri inila yang paling cikai pernah aku buat. HAHA. Gambar pun aku malas nak attach. Sampai jumpa lagi kawan2.

4 comments:

  1. akhirnye.... nmpk entri baru kt cni!

    walopun bukan ari2 kite msk blog kamu nih, tp everytime kite check blog kite, sure kite masuk sini (2-3 hari skali)... tp kecewa + hampa sb xde entri baru. huhuhuhu.

    nk komen psl mkn sushi. kite baru tau beberapa kedai mknn jepun yg better dari Sushi King - salah satunye "Tengu". arge pun bole la thn. yg penting arge affordable + ade rase mknn jepun.

    bos2 daku selalu ke sana. nnt la kite set tarikh & masa yg sesuai nk gi sana. ekekekekekekeke.

    ReplyDelete
  2. hello aniz~

    br blk dr KMW concert. bile nak join sy berconcert2 nih hehe. duit dh byk kan.

    rubi, sakae sushi tuh best x ek. x penah rs tp dh byk caw. skang. boleh ke tny rubi kat sini haha

    ReplyDelete
  3. kak seli :

    sakae tu lot lot lot better la dari Sushi King. mmg kalu ade kt area2 ipoh nih da lama smpi kot? silelah ke sakae, walopun sakae xde chef jepun yg kepal sushi tu, tp rs dia dijamin ook dr Sushi King. ^^)v

    ReplyDelete
  4. hohohooho... sudah pergi dating2 ka????? tak aci ni!!!!~ huhuhuhu nak pegi jugak!!!!~

    ReplyDelete