Friday 15 July 2011

Dah Sampai Masa

Tadi bangun pagi lewat. Pff. Bukan pagi tapi dah tengah hari. Bila dah tengah hari pergi bukak peti ais tengok apa yang nak dimasak. Pff.. Sebelum tu dah sempat buka laptop dalam sejam. Buka freezer sekali nampak.... YEEHA.. TEMPOYAK!! eheh. Tak sabar nak makan tempoyak.


Tadi petang pakcik bawak balik durian pulak. Ini mengingatkan aku yang musim durian sudah tiba. Walhal secara jujurnya sepanjang aku hidup aku tak pernah tahu pun bilanya musim buah-buahan dekat Perak ni. FUFUFU.


Semalam aku tengok HP7 Part 2 dengan adik aku. Kami ambil tiket pukul 9.50 mlm sebab adik aku kerja siangnya. Ada juga yang pukul 7 lebih tapi mana nak sempat Maghrib meh. Tapi aku beli tiket tu waktu siang lah. Itupun tinggal 2 baris yang paling depan. Tapi aku belasah juga sebab nak sangat tengok punya pasal. Kalau dekat Germany CONFIRM dapat duduk mana-mana aku suka sebab di sana tak ramai yang tengok dalam Original Voice. Kebanyakannya tengok yang dubbed punya. Hehe.



Photobucket
Credit: http://www.wallpapersmovie.com



Tapi memang aku puas hati la tengok cerita ni. 2 jam 10 minit tak rasa pun begitu lama. Tiba-tiba dah habis. Tapi biasalah. Kalau baca buku dia berkali ganda lagi seronok. Heheh.


Malam ni ada Ikemen Desu Ne (You're Beautiful versi Jepun). JE Boys la yang mendominasi HEHE. Ada juga Ouran High School Host Club Live Action. 2 orang dari 'Tumbling' (sudah tentu pujaan hatiku) berlakon dalam ni. Mula2 aku perasan seorang je. Tiba2 baru aku perasan lagi seorang sebab hairstyle dia agak berbeza dengan selalu. Watak favourite aku pula tu. Hehe. Hana Kimi Remake episod 1 aku dah tengok. OK je. Tapi sudah semestinya yang lama masih menjadi pilihan. FUFUFU~



4 comments:

  1. wahah. ez dok marathon sume drama2 best. lyn je sume yg best sementara ada masa ni twinnie. nnt kang bile dh start keje nih, belum tentu ada masa. mungkin ada la masa, tp sementara nk sesuaikan diri tu, blk keje tu, x smpt nk pikir apa2 mata dh berat, bdn dh penat. laptop memanggil2 jugak, tapi tilam & bantal dok menggamit2 melambai2 suh peluk dia cpt. wahah.

    keep in touch twinnie. selamat memulakan tugas! selamat menonton drama!~ ^^)v

    ReplyDelete
  2. wah~ dah abes tgk HR7 pt2... ec nih pt1 pn belum tgk lg... huhuhuhu

    hehehehe... ez dok melayan cita2 best... panjang berjela ceritanya... haha... tp cita jp nih ep dia sikit, cepat la habis... lak la mcm cita melayu/korea nih.... T_____T

    ev... bole ja nak layan cita2 lepas keja, tp esk pg kena la gagah bukak mata yg terpejam rapat dek tido lambat pg td (pg la kn, sbb dah kui 2-3 pg) :P

    ReplyDelete
  3. nak tgk jugak harry potter..! hehe..
    syg btol xde panggung kat kelantan ni. tsk.. ;(

    marathon drama pon xsempat bt lg. weekend pon bz.. jelesh2.. TT.TT

    ReplyDelete
  4. ohh..dh bekerja,alhamdulillah...

    follow jgk Quran Host club yea...bgus2,nasib baek cite dia memang 100% cam lam komik...pelakon die plak ok la tambah2 si twin tue ^^

    ReplyDelete